Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Φωτογραφία του Λημνιού Φωτογράφου Θάνου Πάνου σε φεστιβάλ στη Κρήτη

Φωτογραφία του Λημνιού Φωτογράφου Θάνου Πάνου σε φεστιβάλ στη Κρήτη
«Στάση για μεζέ»

.
Ο Λημνιός Φωτογράφος Θάνος Πάνος, μας έχει «ταξιδέψει» ουκ ολίγες φορές με τις φωτογραφίες του. Αυτή την φορά όμως η δουλειά του εντυπωσίασε την Κρήτη, αφού η φωτογραφία του «Στάση για μεζέ» επιλέχθηκε στο διαγωνισμό «Ορεινή Κρήτη» και θα φιλοξενηθεί στις 10 Αυγούστου στο πολυθεματικό φεστιβάλ που διοργανώνει το Festivalaki.

Ο ίδιος αναφέρει στην σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης:
Για άλλη μια φορά η Κρήτη τιμάει την αγάπη μου για το νησί και τη φωτογραφία. Η φωτογραφία μου «Στάση για μεζέ» επιλέχθηκε στο διαγωνισμό «Ορεινή Κρήτη» και θα φιλοξενηθεί στις 10 Αυγούστου στο πολυθεματικο φεστιβάλ που διοργανώνει το Festivalaki. Να ευχαριστήσω το θείο μου Γιώργο Αλευράκη, για τις μαντινάδες που πλαισιώνουν τη φωτογραφία μου, καθώς και το Festivalaki για την επιλογή της φωτογραφίας μου!!! 
πηγή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου