Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

JJ CALE….AFTER MIDNIGHT


JJ CALE 07Το ξημέρωμα θα βρει όλα όσα έχουν λεχθεί να ανήκουν πλέον στη σφαίρα του ουδέτερου χρόνου. Ένα βράδυ κάποιος κάτι είπε, κάπου αναφέρθηκε, κάτι άλλο εννοούσε και κάτι άλλο καταλάβαμε. «Someone, somewhere in summertime» που τραγουδούσαν κάποτε οι Ιρλανδοί Simple Minds.
Οι στίχοι λένε: «After midnight, were gonna let it all hang out» που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «μετά τα μεσάνυχτα ας τα αφήσουμε όλα να κρέμονται». Μιαστροφήπαρακάτωλέει: «Were gonna cause talk and suspicion.Give an exhibition. Find out what it is all about». Που μεταφράζεται: «Θα προκαλέσουμε συζήτηση και υποψία, κάνε μας μια επίδειξη, μάθε γιατί συμβαίνει όλο αυτό.
JJ CALE 06Το ‘‘After Midnight’’ κυκλοφόρησε το 1970 και περιλαμβάνεται στο δίσκο του Eric Clapton με τίτλο το όνομά του, και ο πρώτος ως σόλο τραγουδιστής, αν και ήταν σεβαστός ως κιθαρίστας με τα συγκροτήματα που έπαιζε (Cream, Yardbirds και Blind Faith), όχι όμως για τα φωνητικά του. Το ‘‘After Midnight’’ ήταν το πρώτο single που βγήκε από το δίσκο και κατάφερε να φτάσει ως το Νο 18 των Η.Π.Α.
Πρόκειται για ένα τραγούδι το οποίο έγραψε ο τραγουδοποιός, κιθαρίστας και… βιοπαλαιστής από την πόλη Tulsa της Οκλαχόμα, J.J. Cale, και χαρακτηρίζεται από το ρυθμό και το ύφος των Blues καθώς και τη ξεσηκωτική ενορχήστρωσή του. Ο J.J. Cale κινούνταν στο χώρο της country και του Blues. Έγινε γνωστός ως ο άνθρωπος που εισήγαγε τον ‘‘ήχο της Tulsa’’ (Tulsa sound), ένα μίγμα Rock ‘n’ roll, country, Blues και Jazz με άρωμα ρουστίκ. JJ CALE 03Ο J.J. Cale καθόρισε μία μοναδική προσέγγιση στη μουσική παραγωγή αποκτώντας φήμη ως υφολογικός καινοτόμος. Το ‘‘After Midnight’’ το είχε ηχογραφήσει ως demo όταν μετακόμισε στο Λος Άντζελες στα μέσα της δεκαετίας του 1960. Το αποτέλεσμα δίχως άλλο ήταν ικανοποιητικό. Αυτό το ιδιαίτερο τραγούδι τα είχε όλα: δυναμικό φρενιτιώδη ρυθμό, πιασάρικη μελωδία που παραπέμπει σε Gospel, καλή ερμηνεία κι ένα μικρό, πλην όμως αποτελεσματικό, κιθαριστικό σόλο. Ο μπλουζίστας John Weldon Cale, γνωστός ως J.J. Cale είχε υπάρξει μια από τις σημαντικότερες μορφές της παγκόσμιας μουσικής σκηνής πειραματιζόμενος με πολλούς ρυθμούς και στυλ, με σκοπό να δημιουργήσει ένα μοναδικό, προσωπικό, χαλαρό ύφος, ιδιαίτερα αγαπητό στους μουσικούς και στους ροκάδες της δεκαετίας του '70. Ξεκίνησε να παίζει κιθάρα σε ηλικία 10 ετών και θεωρείται από τους πρωτοπόρους του Τulsa Sound, ενός υποείδους της ροκ μουσικής, που συνδυάζει το μπλουζ, το ροκαμπίλι, την κάντρι και την τζαζ. Από τις πιο γνωστές επιτυχίες εκτός του After Midnight, είναι τα Cocaine, Crying Eyes, Crazy Mama και Call Me The Breeze κ.α. Κατά τη διάρκεια της ζωής του έχει συνεργαστεί με την αφρόκρεμα των παγκοσμίων μουσικών όπως τον Eric Clapton, τον Carlos Santana, τον Mark Knopfler, τον Bryan Ferry, τον Neil Young και τον Johnny Cash.
JJ CALE 04Ο JJ Cale είχε χαμηλό προφίλ, απέφευγε το promotion και γενικά τα ενοχλητικά παρελκόμενα της showbiz. Ο ίδιος είχε προτιμήσει μια ζωή ολόκληρη να αποσυρθεί σε ένα βανάκι, να γράφει και περιστασιακά να δίνει συναυλίες, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ακόμη, ήταν φιλόζωος και αρκετοί από τους φίλους του τον θυμούνται για αυτή τη μεγάλη αγάπη του προς τα ζώα στα οποία είχε προσφέρει πολλά. Σημαντικό επίσης χαρακτηριστικό του JJ Cale είναι η εκτενής προσωπική του δισκογραφία, που αποτελείται από 16 studio και live album, 8 singles, 2 συμμετοχές σε δίσκους και 9 συλλογές!
Ο JJ Cale, έφυγε από τη ζωή στις 26 Ιουλίου 2013, στο νοσοκομείοJJ CALE 02 Scripps Green Hospital της πόλης Λα Χόγια της Καλιφόρνιας, σε ηλικία των 73 ετών, έχοντας υποστεί οξεία καρδιακή προσβολή.



JJ CALE 01

«Θεωρώ τον εαυτό μου ως ένα στιχουργό… Υποθέτω ότι η επιχείρηση είναι τα τραγούδια μου και η διασκέδαση, το παίξιμο της κιθάρας μου»……… JJ Cale.


. . Πηγή.

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Η τρισδιάστατη τέχνη στό δρόμο.

Ο Julian Beever είναι γνωστός σε όλο τον κόσμο για τα σχέδια του οδοστρώματος, ειδικότερα γιά τίς 3D ψευδαισθήσεις του, που μέ μιά ειδική παραμόρφωση δημιουργεί την εντύπωση του 3D, όταν τα δείς από μια συγκεκριμένη οπτική γωνία.
 Τα έργα του είναι τόσο εκπληκτικά οι άνθρωποι τον αποκαλούν οι Pavement Picasso, και όταν βλέπεις αυτά τα απίστευτα έργα τέχνης παρακάτω θα συμφωνήσετε.
Έτσι η βόλτα στή πόλη αποκτά ενδιαφέρον...



















Πηγή: Julian Beever καί imgur

Ο John Mayall σολάρει ακόμα στα 80!.

Ο νονός του Βρετανικού μπλούζ, John Mayall, έκλεισε τα 80 και το γιορτάζει στις 19 Απριλίου στο περίφημο Ronnie Scott s στο Soho του Λονδίνου. Μπορεί να πέφτει μακρυά, αλλα οι νότες ταξιδεύουν μια χαρά. To κομμάτι αυτό στη πρώτη εκτέλεση άνοιγε το δίσκο του, Usa Union, το 1970. Όπως θυμούνται οι φί...Διαβάστε ολόκληρο τό άθρο >

. Για το  βίντεο του John Mayall μέ τόν Gary Moore πατήστε >>ΕΔΩ.




Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

κι αν ξημερώνει..,

... θέλω να συνεχίσω να ονειρεύομαι...

κι είχα λέει γύρω μου την πιο όμορφη γη του κόσμου ,να ξαπλώσω στα νοτισμένα χαμομήλια κι ο ουρανός να μου δακρύζει τα μάτια όπως τον κοιτώ

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Σαν σήμερα 30 Μαρτίου 1822, η καταστροφή της Χίου.

0 Share
η καταστροφή της Χίου Πίνακας του Ευγένιου Ντελακρουά
Αναφερόμαστε στη σφαγή δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων στη Χίο από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου 1822, ως αντίποινα για την κήρυξη της επανάστασης στο νησί από τον Σάμιο Λυκούργο Λογοθέτη.
Η έκρηξη της Επανάστασης βρήκε το πολυπληθές ελληνικό στοιχείο της Χίου να ευημερεί (117.000 έναντι 3.000 Οθωμανών Τούρκων και 100 Εβραίων). Με τον στόλο τους, το εμπορικό τους δαιμόνιο και τη διπλωματία τους, οι Χιώτες κυριαρχούσαν στη Μαύρη Θάλασσα, το Αιγαίο και τη Μεσόγειο. Το γεγονός αυτό ώθησε τον Σουλτάνο να παραχωρήσει στο νησί πολλά προνόμια, που άγγιζαν το καθεστώς αυτονομίας.

Έτσι, οι κυρίαρχες τάξεις της Χίου δεν είχαν κανένα λόγο να ξεσηκωθούν κατά των Τούρκων. Το μαρτυρά και η αποτυχία του Τομπάζη τον Απρίλιο του 1821. Οι ντόπιοι πρόκριτοι είχαν και μία σοβαρή δικαιολογία να αντιδρούν στον ξεσηκωμό: η Χίος βρίσκεται σχεδόν δύο μίλια από τη Μικρασιατική ενδοχώρα, με αποτέλεσμα κάθε απόπειρα εξέγερσης να είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.
Στις 10 Μαρτίου 1822 ο Σάμιος Λυκούργος Λογοθέτης, με την προτροπή του Χιώτη Αντωνίου Μπουρνιά, αποβιβάστηκε στο νησί με 1.500 άνδρες και πέτυχε να συνεγείρει τους ντόπιους, κυρίως τους κατοίκους της υπαίθρου. Οι 3.000 Τούρκοι του νησιού πρόλαβαν να κλειστούν στο Κάστρο και η ολιγοήμερη πολιορκία τους δεν έφερε κάποιο σημαντικό αποτέλεσμα, καθώς οι άνδρες του Λογοθέτη ήταν ανεπαρκώς εξοπλισμένοι.
Μόλις έφθασε το μαντάτο της εξέγερσης στην Υψηλή Πύλη, ο Σουλτάνος Μαχμούτ Β’ την εξέλαβε ως αχαριστία των Χίων, αλλά και ως προσωπική προσβολή, επειδή η αδελφή του καρπούταν από το νησί τον φόρο από τα μαστιχόδεντρα. Έμπλεος οργής διέταξε αμέσως να φυλακιστούν όλοι οι Χιώτες της Κωνσταντινούπολης και εξήντα από αυτούς να αποκεφαλιστούν. Στη συνέχεια έδωσε την εντολή στον αντιναύαρχο Καρά-Αλή πασά να καταπλεύσει στον νησί και να τιμωρήσει παραδειγματικά τους εξεγερθέντες.
Στις 30 Μαρτίου 1822 και μετά από έντονο κανονιοβολισμό, ο Καρα-Αλής αποβίβασε στην ακτή 7.000 άνδρες και με τη συνδρομή της τουρκικής φρουράς κατέστειλε εύκολα και σύντομα την εξέγερση, εκμεταλλευόμενος τον κακό σχεδιασμό της και τις έριδες για την αρχηγία μεταξύ Μπουρνιά και Λογοθέτη. Στη συνέχεια πυρπόλησε όλα τα περίχωρα και την πρωτεύουσα του νησιού και επιδόθηκε σε ανήκουστες σφαγές. Υπολογίζεται ότι από τους 117.000 χριστιανούς κατοίκους του νησιού, 42.000 σφαγιάστηκαν, 50.000 πιάστηκαν αιχμάλωτοι και 23.000 διέφυγαν προς τις επαναστατημένες περιοχές της Ελλάδας και τη Δυτική Ευρώπη. Οι Τούρκοι έχασαν περίπου 600 άνδρες, ενώ αναφέρθηκαν και θύματα μεταξύ των Εβραίων, που διεκπεραιώθηκαν από τη Μικρασιατική ακτή στο νησί για να πλιατσικολογήσουν και επόπτευαν το δουλεμπόριο.
Τα αιματηρά γεγονότα της Χίου προκάλεσαν αλγεινή εντύπωση στην Ευρώπη. Η κοινή γνώμη ξεσηκώθηκε και οι τάξεις των φιλελλήνων πύκνωσαν. Αυτόπτες μάρτυρες περιέγραψαν τις φρικιαστικές σκηνές στις εφημερίδες, ζωγράφοι (Ντελακρουά) τις απεικόνισαν και ποιητές (Ουγκώ, Χέμανς, Πιέρποντ, Χιλ, Σιγκούρνεϊ) έψαλλαν τη θλιβερά καταστροφή. Πολλοί έκαναν λόγο για το ασυμβίβαστο της τουρκικής φυλής με τον ανθρωπισμό, ενώ άλλοι τόνισαν την αδυναμία συνύπαρξης Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Η ελληνική νέμεση θα έλθει σύντομα, με την ανατίναξη της τουρκικής ναυαρχίδας του Καρα-Αλή από τον Κωνσταντίνο Κανάρη (6 – 7 Ιουνίου 1822).
Ο γερμανός ναύαρχος Βίλχελμ φον Κανάρις (1887-1945), αρχηγός της αντικατασκοπείας του Χίτλερ, ισχυριζόταν ότι καταγόταν από την Χιακή Διασπορά, που προέκυψε από τη Σφαγή της Χίου.
Ο σύγχρονος κινέζος ζωγράφος Γιούε Μιντζούν φιλοτέχνησε με τον δικό του τρόπο ένα πίνακα που ονόμασε «Η σφαγή της Χίου». Πουλήθηκε το 2007 σε δημοπρασία έναντι 4,1 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το Ελληνόπουλο (1828)

Ποίηση: Βίκτωρ Ουγκώ
Μετάφραση στα ελληνικά: Κωστής Παλαμάς
Τούρκοι διαβήκαν. Χαλασμός, θάνατος πέρα ως πέρα.
Η Χίο, τα’ όμορφο νησί, μαύρη απομένει ξέρα,
με τα κρασιά, με τα δεντρά
τ’ αρχοντονήσι, που βουνά και σπίτια και λαγκάδια
και στο χορό τις λυγερές καμιά φορά τα βράδια
καθρέφτιζε μεσ’ τα νερά.
Ερμιά παντού. Μα κοίταξε κι απάνου εκεί στο βράχο,
στου κάστρου τα χαλάσματα κάποιο παιδί μονάχο
κάθεται, σκύβει θλιβερά
το κεφαλάκι στήριγμα και σκέπη του απομένει
μόνο μιαν άσπρη αγράμπελη σαν αυτό ξεχασμένη
μεσ’ την αφάνταστη φθορά.
Φτωχό παιδί, που κάθεσαι ξυπόλυτο στις ράχες
για να μην κλαις λυπητερά, τ’ ήθελες τάχα να ‘χες
για να τα ιδώ τα θαλασσά
ματάκια σου ν’ αστράψουνε, να ξαστερώσουν πάλι
και να σηκώσεις χαρωπά σαν πρώτα το κεφάλι
με τα μαλλάκια τα χρυσά;
Τι θέλεις άτυχο παιδί, τι θέλεις να σου δώσω
για να τα πλέξης ξέγνοιαστα, για να τα καμαρώσω
ριχτά στους ώμους σου πλατιά
μαλλάκια που του ψαλιδιού δεν τάχει αγγίξει η κόψη
και σκόρπια στη δροσάτη σου τριγύρω γέρνουν όψη
και σαν την κλαίουσα την ιτιά;
Σαν τι μπορούσε να σου διώξει τάχα το μαράζι;
Μήπως το κρίνο απ` το Ιράν, που του ματιού σου μοιάζει;
Μην ο καρπός απ’ το δεντρί
που μεσ’ στη μουσουλμανική παράδεισο φυτρώνει,
κ’ έν’ άλογο χρόνια εκατό κι αν πιλαλάει, Δεν σώνει
μεσ’ απ’ τον ίσκιο του να βγει;
Μη το πουλί που κελαηδάει στο δάσος νύκτα μέρα
και με τη γλύκα του περνάει και ντέφι και φλογέρα;
Τι θες κι απ’ όλα τα αγαθά
τούτα; Πες. Τα` άνθος, τον καρπό; Θες το πουλί;
-Διαβάτη,
μου κράζει το Ελληνόπουλο με το γαλάζιο μάτι:
Βόλια, μπαρούτι θέλω. Νά.
πηγη

Πανέμορφα εξοχικά σπίτια βγαλμένα από παραμύθια!

Δεν είναι μόνο το minimal design των αστικών κατοικιών που εκπλήσσει ή οι μοντέρνες γραμμές των σπιτιών στις πόλεις που εντυπωσιάζουν. Εξοχικά σπίτια μέσα στο δάσος, πνιγμένα στο πράσινο και σε σχήματα και φόρμες που κερδίζουν τα βλέμματα έρχονται για να δώσουν μια διαφορετική διάσταση στον όρο «εξοχικός», αφού καθένα από αυτά τα σπίτια μοιάζει να έχει ξεπηδήσει μέσα από σελίδες κάποιου παραμυθιού. Κατοικίες σε περίτεχνες φόρμες, με πράσινες στέγες ή κουκλίστικο σχεδιασμό, με πέτρινα μονοπάτια και παράξενο desgin δεν μπορεί παρά να κλέψουν την καρδιά σας. Για πρίγκιπες ή πριγκίπισσες, νεράιδες και ξωτικά, αυτά τα σπιτάκια θα μπορούσαν άνετα να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο του καθενός και να ξεφυλίσσουν το παραμύθι που όλοι έχουμε στο μυαλό μας. Απολαύστε τα…
1. Hobbit House, Ουαλία
perierga.gr - Πανέμορφα εξοχικά σπίτια βγαλμένα από παραμύθια!
perierga.gr - Πανέμορφα εξοχικά σπίτια βγαλμένα από παραμύθια!

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ROD STEWART.(playlist.)


Singer-songwriter Rod Stewart was born Roderick David Stewart on January 10, 1945, in London, England. Born into a working-class family, Stewart excelled at soccer. He worked a series of odd jobs, including working as a grave digger, before his singing career took off. During the 1960s, Stewart was a part of several different bands. In 1966, he joined the blues-influenced Jeff Beck Group and experienced his first taste of success. The group toured the United Kingdom and the United States and released two hit albums. In 1969, he joined what became known as the Faces. Ron Wood was one of his bandmates and became a member of the Rolling Stones. Stewart also performed as a solo artist and scored his first big solo success with the album Every Picture Tells A Story, which featured the hit single "Maggie May" in 1971. That same year, the Faces had a hit with the song "Stay With Me." continue reading...

Ben Holland

Plays songs with guitar and harmonica. Lives in London south of the river. Stays one step ahead of his feet.

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Σωκράτης Μαλαμας -Ταξίδι.Έξω.


Ταξιδι.Έξω. στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας μουσική: Σωκράτης Μάλαμας Ξύπνησε μες τα στήθια μου ένα ζεστό αεράκι κι είπα να πάρω τα βουνά, μ' έπιασε το μεράκι. Ανέβηκα στον Όλυμπο και κοίταξα μακριά της Ήρας τα αρώματα του Δία τα καμώματα όλα στρωμένα στις κορφές κρίνα, στολίδια κι ευωδιές. Ψυχή ησυχία για να βρεις πρέπει πολύ να παιδευτείς σα να πληρώνεις τον καιρό με πόνο και με στεναγμό. Χαμήλωσα τα μάτια μου με πήρε η κατηφόρα μες την Αθήνα βρέθηκα και τη βουή βαρέθηκα αμάξια με τυλίξανε κα οι καπνοί με πνίξανε. Μα εγώ θαρθώ και θα σε βρω μες το δικό σου κόσμο τα θαύματα που πίστεψα τα χρόνια μου π' αχρήστευσα κι όλα θ' αλλάξουν ξαφνικά σαν έργο μες το σινεμά. Ψυχή ησυχία για να βρεις πρέπει πολύ να παιδευτείς σα να πληρώνεις τον καιρό με πόνο και με στεναγμό σα να πληρώνεις τον καιρό με πόνο και με στεναγμό.

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Ονειρεμένα Τοπία από τον Alexandre Deschaumes

Ονειρεμένα Τοπία από τον Alexandre Deschaumes

Όταν ένα εντεκάχρονο αγόρι στο Όσλο ξεπαγιάζει μες στο χιονιά...

 

Ένα εντεκάχρονο αγόρι στο Όσλο, κάθεται ολομόναχο σε μία στάση λεωφορείου δίχως παλτό. Τουρτουρίζει, ενώ το χιονισμένο τοπίο τριγύρω του μαρτυρά χαμηλές θερμοκρασίες… Οι κρυφές κάμερες καραδοκούν και καταγράφουν τις αντιδράσεις των περαστικών. Αδιάφοροι; Περίεργοι; Σαστισμένοι; Ευαίσθητοι; Ανθρώπινοι; Προστατευτικοί; Ναι, οι περισσότεροι Νορβηγοί διαβάτες σταματούν, ρωτούν, φροντίζουν το αγόρι και του δίνουν κασκόλ, γάντια ή ακόμα και το μπουφάν τους προκειμένου να το ζεστάνουν. Δείτε το video με το ενδιαφέρον πείραμα που έγινε από τα Νορβηγικά Χωριά SOS. Εντάσσεται στην προσπάθεια να συγκεντρωθούν ζεστά ρούχα για τα παιδιά της Συρίας, σύμφωνα με την Nordic Page. "Οι άνθρωποι θα έπρεπε να νοιάζονται εξίσου για τα παιδιά στη Συρία όσο και γι’αυτό το αγόρι", δήλωσε ο Synne Rønning, υπεύθυνος τύπου των Νορβηγικών Χωριών SOS. Σ’ έναν κόσμο που κρυσταλλιάζουν παιδιά και καρδιές ας επιστρατεύσουμε όλη τη θέρμη τις ψυχής μας για να ζεστάνουμε τον μόνο, τον παγωμένο, τον ανήλικο..

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Natalie Grant Χριστιανή τραγουδίστρια υποψήφια για δύο Grammys αποχώρησε από την τελετή των βραβείων.

Η Grant ήταν υποψήφια για την Καλύτερη Σύγχρονη Χριστιανική Μουσική Εκτέλεση

(Gospel/Contemporary) για το "Alive (Mary Magdelene)", ένα τραγούδι που έγραψε με τον σύζυγό της Bernie Helms και για το Καλύτερo Χριστιανικό Μουσικό Τραγούδι, για το “Hurricane” που ανέβηκε στα τσαρτς.Η δημοφιλής Αμερικάνα τραγουδίστρια gospel Natalie Grant, αποχώρησε από την τελετή των Grammys, καθώς  μπροστά στα μάτια της διαδραματίζονταν σκηνές που ακόμα και τα mainstream μέσα μαζικής ενημέρωσης που ασχολούνται με τον χώρο της «ψυχαγωγίας» παραδέχθηκαν ότι είχαν καθαρά αποκρυφιστική φύση. πηγή.